Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Badanie popularności marek odzieżowych

1. Co jest dla Pana/Pani ważne w życiu?
Proszę wymień od jednej do trzech rzeczy w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej
2. Czy Pan/Pani pracuje?
Tak
Nie
3. Jaki rodzaj pracy Pan/Pani wykonuje?
4. W jakim celu Pan/Pani pracuje?
5. Co Pana/Panią interesuje?
6. Jak spędza Pan/Pani swój wolny czas?
7. Z kim najczęściej spędza Pan/Pani swój wolny czas?
Rodzina
Przyjaciele
Znajomi
Samotnie
8. Jakie czasopisma/magazyny Pan/Pani czyta najczęściej?
9. Proszę ocenić w jakim stopniu zgadza się Pana/Pani z poniższymi wyrażeniami?
Zdecydowanie się zgadzamRaczej się zgadzamNie mam zdaniaRaczej się nie zgadzamZdecydowanie się nie zgadzam
Dbam o siebie (swój wygląd zewnętrzny)
Przywiązuje wagę do tego w co się ubieram
Wygląd otoczenia np. mieszkania i miejsc w których najczęściej przebywam ma dla mnie ogromne znaczenie
10. Co cechuje Pana/Pani ubiór?
11. Czy interesuje się Pan/Pani trendami w branży odzieżowej (w modzie)?
Tak
Nie
12. W jakim celu najczęściej kupuje Pan/Pani ubrania?
Wymień 3 powody, w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego
13. Gdzie najczęściej kupuje Pan/Pani ubrania?
14. Na co zwraca Pan/Pani uwagę przy zakupie ubrań?
Zdecydowanie NIERaczej NieTrudno powiedziećRaczej TAKZdecydowanie TAK
Jakość
Cena
Stosunek ceny do jakości
Wygląd produktu
Logo znanej marki
Opinia od danych produktach wśród moich znajomych
Ogólnie panująca opinią o produktach danej marki
Akcje społeczne organizowane/objęte patronatem marki oraz to jakie głosi wartości
To czy marka jest popularna wśród moich rówieśników
Wyrobione zaufanie do marki i jej produktów
Trendy panujące na rynku
Dogodna lokalizacja sklepu z produktami danej marki
15. Czy lubi Pan/Pani szczególnie jakieś konkretne marki odzieżowe i zwykle kupuje ich produkty?
Tak, jednej lub dwóch marek
Tak, staram się trzymać tego co lubię
Tak, istnieje mnóstwo marek, które lubię
Nie, wybieram różne marki
Nie, przy zakupie ubrań, kieruję się innymi czynnikami, niż sympatia względem danej marki
16. Ubrania jakiej marki kupuje Pan/Pani najczęściej?
Proszę wymienić przynajmniej jedną markę
17. Którą markę lubi Pan/Pani najbardziej?
Proszę wymienić przynajmniej jedną markę
18. Proszę ocenić, jak bardzo poniższe czynniki wpływają na sympatię Pan/ Pani do wybranej marki (marek)?
Zdecydowanie TakRaczej TakTrudno PowiedziećRaczej NieZdecydowanie Nie
Wysoka jakość
Niska Cena
Stosunek ceny do jakości
Wygląd i styl ubrań
Wysoka jakość obsługi
Dogodna lokalizacja firmowego sklepu
Wartości reprezentowane przez daną markę
Akcje społeczne w jakich uczestniczy/organizuje marka
Duży wybór produktów danej marki
Produkty zawsze są "na czasie"
Częste promocje
Oferta lojalnościowa dla stałych klientów
Prestiż wiąże się z marką
Dobre opinie i reputacja marki
19. Jakie atrybuty cechują produkty Pana/Pani ulubionej marki?
Proszę wymień przynajmniej jeden (maks.3)
20. Ile razy kupił Pan/Pani produkty swojej ulubionej marki odzieżowej w przeciągu ostatnich 3 miesięcy?
1-3
3-5
5-7
Powyżej 7 razy
Ani razu
21. Mając na uwadze Pana/Pani ulubioną markę odzieżową, proszę o ocenić zgodnie z przekonaniem następujące wyrażenia:
Zdecydowanie się zgadzamRaczej się zgadzamNie mam zdaniaRaczej się nie zgadzamZdecydowanie się nie zgadzam
Mam zamiar kupić produkty tej marki w najbliższej przyszłości
Uważam tę markę jako mój pierwszy wybór w tej kategorii
Wypowiadam się pozytywnie o produktach marki zapytany przez innych
Polecam tę markę innym, jeśli proszą mnie o opinię
Nie szukam alternatywnych marek; ta marka jest wystarczająco dobra dla mnie
Jeśli moja ulubiona marka miała by podnieść ceny produktów, nadal będę je kupował
22. Jeśli na rynku istniałaby tańsza alternatywa Pana/Pani ulubionej marki odzieżowej czy zmieniłby ją Pan/Pani?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Trudno powiedzieć
Raczej Nie
Zdecydowanie Nie
23. Zaznacz, które interakcje zachodzą między Panem/Panią a ulubioną marką (markami) w sieci?
Zaznacz jedną lub więcej odpowiedzi
Wypatruję wszystkich newsów dot. marki
Biorę udział w konkursach marki w internecie
Interesuję się akcjami organizowanymi przez moją ulubioną markę w internecie
Regularnie odwiedzam ich stronę internetową
Mam polubioną stronę marki na Facebooku
Często przeglądam posty na fanpage'u marki na Facebooku
Śledzę markę na Twitterze
Obserwuję konto marki na Instagramie
Czytam bloga danej marki
Zwykle szukam informacji odnośnie nowej oferty asortymentu marki
Komentuję posty danej marki na Facebooku/Twitterze/Instagramie itp.
"Lajkuję" posty na Facebooku/Twitterze/Instagramie itp.
Nie angażuję się odnośnie danej marki w Internecie
24. Płeć
Mężczyzna
Kobieta
25. Wiek
15 - 18 lat
19 - 25 lat
26 - 30 lat
31 - 40 lat
41 - 50 lat
51 i więcej lat
26. Stałe miejsce zamieszkania
Wieś
Miasto 20 – 50 tys.
Miasto powyżej 50 tys. do 100 tys. mieszkańców
Miasto powyżej 100 tys. do 200 tys. mieszkańców
Miasto powyżej 200 tys. do 300 tys. mieszkańców
Miasto powyżej 300 tys. 500 tys. mieszkańców
Miasta powyżej 500 tys. mieszkańców
27. Proszę wpisać nazwę miejscowości i województwa, które obecnie Pan/Pani zamieszkuje.
Województwo
Miasto
28. Miejsce pochodzenia
(dot. Ludzi, których aktualne, stałe miejsce zamieszkania różni się od miejsca pochodzenia i przeprowadzili się nie dawniej jak 3 lata temu)
Wieś
Miasto 20 – 50 tys.
Miasto powyżej 50 tys. do 100 tys. mieszkańców
Miasto powyżej 100 tys. do 200 tys. mieszkańców
Miasto powyżej 200 tys. do 300 tys. mieszkańców
Miasto powyżej 300 tys. 500 tys. mieszkańców
Miasta powyżej 500 tys. mieszkańców
29. Wykształcenie
Podstawowe
Zasadnicze zawodowe
Średnie Zawodowe
Średnie Ogólnokształcące
Policealne
Wyższe
W trakcie studiów
W trakcie nauki w liceum
W trakcie nauki w technikum
W trakcie nauki w szkole zawodowej
W trakcie nauki w szkole policealnej
30. Dochód miesięczny
0 zł
Do 600 zł
Powyżej 600 do 1200
Powyżej 1200 do 2000
Powyżej 2000 do 3000
Powyżej 3000 do 4000
Powyżej 4000


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .