Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Metropolis Design Hotel Sp. z o.o. SKA

1. Proszę o podanie powodu Państwa wizyty / The reason for your stay:
Wizyta służbowa / Business trip
Wizyta prywatna / Leisure trip
2. Z kim Państwo podróżujecie? / With whom do you travel?
Sam / Alone
W parze / Couple
Z dziećmi / With children
Ze znajomymi / With friends or colleagues
3. W jaki sposób dokonaliście Państwo rezerwacji? / How did you make your reservation?
Telefonicznie / Phone Booking.com
Poprzez stronę hotelową / Hotel website HRS
E-mail / E-mail Trivago
Expedia / Hotels.com Poprzez biuro podróży / Travel agency
TripAdvisor
4. Proszę ocenić ogólną atmosferę w hotelu - pierwsze wrażenie / Please comment the general atmosphere at the hotel – first imperssion.
(skala 1 - najniższa ocena / 1- lowest rate, 5 - najwyższa ocena / 5 - highest rate)
12345
Atmosfera obiektu / Atmosphere
Wyposażenie / Facilities
Styl / Design
Personel / Staff
5. Proszę ocenić poziom obsługi recepcyjnej / Please rate the quality of the reception staff:
(skala 1 - najniższa ocena / 1- lowest rate, 5 - najwyższa ocena / 5 - highest rate)
12345
Profesjonalizm / Professionalism
Życzliwość / Courtesy
Szybkośc obsługi / Staff efficiency
Wiedza personelu / Staff competence
Prezencja / Appearance
6. Proszę ocenić komfort pokoju / Please rate comfort of the room:
(skala 1 - najniższa ocena / 1- lowest rate, 5 - najwyższa ocena / 5- highest rate)
12345
Wyposażenie pokoju (lodówka, telewizor, sejf, meble) / Room equipment (Mini Bar, TV, Safe, furniture)
Jakość kosmetyków / Variety of bathroom amenities
Wygoda łóżka / Bed comfort
Czystość / Cleanliness
Szybkość internetu / WIFI speed
7. Proszę ocenić jakość usługi gastronomicznej / Please rate the quality of Food and Beverage Services:
(skala 1 - najniższa ocena / 1- lowest rate, 5 - najwyższa ocena / 5 - highest rate)
12345
Jakość śniadania / Breakfast quality
Różnorodność potraw / Menu choice
Stosunek ceny do jakości / Value for money
Obsługa kelnerska / Service quality
Czystość sali / Cleanliness
8. Proszę zaznaczyć serwisy z których Państwo korzystali / Please tick the services you have used:
Śniadania / Breakfast Kolacja / Dinner
Room Service / Room service Sale konferencyjne / Conference room
Wycieczki / Sightseeing Masaże / Massage
9. Proszę ocenić stosunek jakość pobytu do ceny pokoju / Please rate quality your overall stay vs. value of money, which you have spent:
(skala 1 - najniższa ocena / 1- lowest rate, 5 - najwyższa ocena / 5 - highest rate)
12345
Ocena
10. Czy poleciłbyś nasz hotel przyjaciołom / znajomym? / Would you recommend our Hotel to friends / colleagues?
Tak / Yes
Nie / No


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .