Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

WSP zaoczni 2015 konwergencja mediów

* 1. Czy korzysta Pan/Pani z usług bankowych (konto osobiste, lokata bankowa, kredyt hipoteczny, pożyczka)?
Tak
Nie
* 2. Czy posiada Pan/Pani dostęp do internetu?
Tak
Nie
* 3. Z jakich form bankowości Pan/Pani korzysta?
(można wybrać więcej niż jedną odpowiedź)
a) Tradycyjne okienko w banku
b) Korzystam z bankowości poprzez stronę www banku wykorzystując komputer/laptop
c) Korzystam z bankowości poprzez stronę www wykorzystując telefon/tablet/phablet
d) Korzystam z dedykowanej aplikacji bankowej, która umożliwia mi korzystanie z usług banku przez telefon, tablet, phablet
* 4. Z jakich usług Pan/Pani korzysta wykorzystując komputer/laptop?
(można wybrać więcej niż jedną odpowiedź)
a) Sprawdzenie stanu konta
b) Wykonanie przelewu
c) Założenie lokaty, sprawdzenie lokaty
d) Zaciągnięcie Kredytu, pożyczki
e) Sprawdzenie ofert promocyjnych
f) Zawarcie ubezpieczenia na życie, mieszkanie
* 5. Z jakich usług Pan/Pani korzysta wykorzystując telefon/tablet/phablet
(można wybrać więcej niż jedną odpowiedź)
a) Sprawdzenie stanu konta
b) Wykonanie przelewu
c) Założenie lokaty, sprawdzenie lokaty
d) Zaciągnięcie Kredytu, pożyczki
e) Sprawdzenie ofert promocyjnych
f) Zawarcie ubezpieczenia na życie, mieszkanie
* 6. Z jakich usług korzysta Pan/Pani wykorzystując dedykowaną aplikację mobilną?
(można wybrać więcej niż jedną odpowiedź)
a) Sprawdzenie stanu konta
b) Wykonanie przelewu
c) Założenie lokaty, sprawdzenie lokaty
d) Zaciągnięcie Kredytu, pożyczki
e) Sprawdzenie ofert promocyjnych
f) Zawarcie ubezpieczenia na życie, mieszkanie
* 7. Co skłoniło Pana/Panią do korzystania z dedykowanej aplikacji mobilnej?
(można wybrać więcej niż jedną odpowiedź)
a) Oszczędność czasu
b) Dostęp 24h/dobę
c) Dostępność „teraz-zaraz”
d) Bezpłatne usługi
e) Polecenie tej formy korzystania z usług przez znajomego, rodzinę
f) Polecenie tej formy korzystania z usług przez pracownika banku
g) Przekonała mnie reklama
h) Artykuły w mediach (prasa, Internet)
i) Wywiad z autorytetem od bankowości
j) Kampania informacyjna banku
* 8. Dlaczego nie korzysta Pan/Pani z bankowości mobilnej z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji mobilnej?
(można wybrać więcej niż jedną odpowiedź)
a) Nie posiadam smartfona, tableta, phableta
b) Brak dostępu do Internetu w smartfonie, tablecie, phablecie
c) Nie mam wiedzy dotyczącej działania aplikacji
d) Usługi mobilne są za drogie
e) Brak poczucia bezpieczeństwa przy korzystaniu z tego typu usług
f) Niewystarczający wachlarz usług w aplikacji mobilnej
g) Mój bank nie oferuje aplikacji mobilnej


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .