Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Ankieta

Szanowni Państwo!
Jestem studentką Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej. Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Niniejsza ankieta skierowana jest do osób, które aktualnie korzystają (lub w przeszłości korzystały) z usług hotelu. Ankieta jest anonimowa, a uzyskane wyniki zostaną wykorzystane w pracy dyplomowej.
Dziękuję za poświęcony czas.
1. Czy Pan/Pani poszukuje opinii o hotelu przed jego wyborem?
Tak
Nie
2. Z jakich źródeł informacji korzysta Pan/Pani wybierając hotel?
Proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi.
strony www
systemy rezerwacyjne
opinie rodziny/znajomych
social media ( np. Facebook, Twitter, Instagram)
ulotki, broszury
3. W jakich sytuacjach korzysta Pan/Pani z usług noclegowych w hotelach?
Proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi.
wypoczynek
wyjazd służbowy (np. szkolenia, konferencje)
wyjazd z rodziną
odwiedziny rodziny/znajomych
4. Jak często podczas wyjazdu korzysta Pan/Pani z hoteli?
bardzo rzadko
rzadko
często
bardzo często
zawsze
5. Czym kieruje się Pan/Pani przy wyborze hotelu?
Proszę zaznaczyć maksymalnie 5 odpowiedzi.
ceną
zakresem świadczonych usług dodatkowych
zakresem oferowanych pakietów (np. pakiet: świąteczny, romantyczny weekend, dla firm)
dogodną lokalizacją
opinią rodziny/znajomych
wystrojem hotelu
bezpłatnym dostępem do Internetu
bezpłatnym parkingiem
miejscem zabaw dla dzieci
możliwością pobytu ze zwierzętami
bliskością środowiska przyrodniczego
6. Co wpływa na Pana/Pani poziom zadowolenia z usług hotelu ?
komfort noclegu
relacja cena-jakość
uprzejmy i wykwalifikowany personel
rodzaj i poziom świadczonych usług dodatkowych
7. Które z wymienionych poniżej form promocji sprzedaży są według Pana/Pani najskuteczniejsze dla hotelu?
obniżki cen przy dłuższym pobycie
kupony rabatowe
oferty specjalne
rabaty na korzystanie z usług
podarunki
8. Które działanie marketingowe wykorzystujące Internet jest według Pana/Pani najskuteczniejsze dla hotelu?
reklama graficzna (np. banery, pop-up’y)
e-mail marketingowy
social media
newsletter
9. Które działanie marketingu mobilnego jest według Pana/Pani najskuteczniejsze dla hotelu?
komunikacje poprzez SMS/MMS
wykorzystanie aplikacji mobilnych do promocji
kody QR
10. Która reklama wykorzystująca środki masowego przekazu jest według Pana/Pani najskuteczniejsza dla hotelu?
reklama telewizyjna
reklama radiowa
reklama prasowa
reklama zewnętrzna (np. tablice reklamowe, bilbordy, tablice elektroniczne, telebimy)
Metryczka
11. Płeć:
Kobieta
Mężczyzna
12. Wiek:
poniżej 20 roku życia
21-29 lat
30-39 lat
40-49 lat
50-59 lat
powyżej 60 roku życia
13. Wykształcenie:
podstawowe
zawodowe
średnie
wyższe
14. Status społeczny:
uczeń/student
pracujący
emeryt/rencista
bezrobotny


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .