Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Uzupełnienie wiedzy "WUR sprzedaży" Helikon Meble Biurowe S.A.

* 1. Imię i nazwisko
* 2. Które z poniższych pytań jest pytaniem zamkniętym?
Kiedy zmieniacie biuro?
Dlaczego Państwo się przeprowadzają?
Jaki macie budżet?
Czy ważna jest dla Państwa jakość wyposażenia?
Kto będzie podejmował ostateczną decyzję?
* 3. Który styl jest lepszy, gdy:
• Musisz mieć SIŁĘ • Nie masz czasu • Decyzja jest podjęta • Nie masz wyboru • To nie jest korzystne dla drugiej strony
push
pull
negocjacjny
inny styl przekonywania
* 4. Który styl jest lepszy, gdy:
Musisz mieć POLE MANEWRU • Nie możesz wymusić decyzji • Ważne jest, aby druga strona się zaangażowała • Istotna jest jakość relacji • Rozwiązanie ma być wspólnie wypracowane
push
pull
negocjacjny
inny styl przekonywania
* 5. Wymień 5 wyrazów od których zazwyczaj zaczynają się pytania otwarte?
* 6. Podaj w trzech punktach instrukcję "wchodzenia w uważność":
* 7. W każdej profesjonalnej rozmowie ważna jest struktura wypowiedzi: pytania otwarte, pytania zamknięte, parafraza, podsumowanie. Które zdanie jest przykładem parafrazy?
Czyli ustaliliśmy, że jutro wyśle mi Pan maila.
Jak dobrze zrozumiałem/łam ustaliliśmy, że jutro wyśle mi Pan maila?
Czy wyśle mi Pan jutro maila?
Kiedy wyśle mi Pan maila?
* 8. Podsumowanie = porządkowanie co to oznacza:
kontynuowanie zadawania pytań i słuchania nadawcy
ułożenie rzeczy na swoim miejscu
ma uporządkować dyskusję, przedstawić końcowe wnioski
* 9. Aby dobrze sprzedawać i osiągać efekt WOW należy posługiwać się "Kluczem 3 Pytań". Wymień w kolejności nazwy 3 grup tych pytań:

* 10. Mówi się, że w komunikacji ważna jest zasada "góry lodowej". Co jest "nad wodą"?
cechy ukryte (wartości, standardy, motywy, etyka pracy, wizerunek własny)
cechy własne (myśli, uczucia, emocje)
cechy widoczne (wiedza, umiejętności, mowa ciała, wygląd)
cechy lodu (temperatura, twardość, kształt)
* 11. Co to jest komunikat JA?
Komunikat JA jest konkretny bo dotyczy faktów
Komunikat Ja jest propozycją, której nie można odrzucić
Komunikat JA jest osobisty bo jest zawsze w imieniu nadawcy
Komunikat JA nie wymusza jest propozycją którą jednak można odrzucić
* 12. Mówi się, że w komunikacji ważna jest zasada "góry lodowej". Co jest "pod wodą"?
cechy widoczne (wiedza, umiejętności, wygląd)
cechy ukryte (wartości, standardy, motywy, etyka pracy, uczucia)
cechy własne (wygląd, ubiór)
cechy lodu (temperatura, twardość, kształt)
* 13. Jedną z form prezentacji jest technika: cecha/zaleta/korzyść.
W kórym zdaniu jest mowa o korzyściach?
biurko ma blat, 4 nogi, jest białe, ma super wytrzymałą laserową doklejkę
wspomniał Pan, że pracując nad projektem, odwiedzają Pana goście, to biurko zrobi na nich wrażenie i będą postrzegać Pana jako osobę otwartą i kreatywną
biurko jest bardzo ładne i solidne, pięknie lśni, jest niepowtarzalne i tylko dla odważnych


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .