Ukończono 0%

Ankieta dla Dystrybutorów Caretero, Toyz, Sensillo

Witamy i dziękujemy za chęć udziału w badaniu mającemu na celu rozwój marek własnych Grupy IKS 2 oraz usprawnienie relacji Grupa / Dystrybutorzy.
Mamy nadzieję, że dzięki tym kilku chwilom poświęconym na wypełnienie ankiety, nasza przyszła współpraca będzie mogła rozwijać się jeszcze sprawniej niż dotychczas, a produkty marek Caretero, Toyz i Sensillo staną się jeszcze lepsze.
1. Prosimy o wprowadzenie danych firmy i osoby biorącej udział w badaniu.
Nazwa firmy
Imię i nazwisko osoby wypełniającej ankietę
Stanowisko osoby wypełniającej ankietę
* 2. Z którymi markami, w kontekście rozwoju własnej firmy, preferuje Pan/Pani współpracę?
Z markami sugerującymi poziom cen detalicznych.
Z markami dającymi wolną rękę w ustalaniu cen detalicznych.
* 3. Który model sprzedaży Pan/Pani preferuje?
Mniejszy jednostkowy zarobek przy dużym wolumenie sprzedaży.
Większy jednostkowy zarobek przy niewielkim wolumenie sprzedaży.
* 4. Jakie marki wskazałby Pan/Pani jako wzorcową w obszarze polityki cen sugerowanych wśród konkurencyjnych dla marki:
Caretero
Toyz
5. Jakie marki wskazałby Pan/Pani jako pozwalające na uzyskanie satysfakcjonującego zarobku wśród konkurencyjnych dla marki:
Caretero
Toyz
* 6. Jaki narzut cenowy wyrażony w % uznają Państwo za satysfakcjonujący?
* 7. W jakich kanałach dystrybuuje Pan/Pani produkty naszych marek i jak ważne są poszczególne kanały?
Nie prowadzęSprzedaż marginalnaMało ważneBardzo ważneNajważniejsze
Caretero: sprzedaż stacjonarna
Caretero: sprzedaż przez własny e-sklep
Caretero: sprzedaż przez Allegro.pl
Toyz: sprzedaż stacjonarna
Toyz: sprzedaż przez własny e-sklep
Toyz: sprzedaż przez Allegro.pl
Sensillo: sprzedaż stacjonarna
Sensillo: sprzedaż przez własny e-sklep
Sensillo: sprzedaż przez Allegro.pl
8. Proszę wymienić, jakie narzędzia wsparcia handlu w kanale tradycyjnym/stacjonarnym Pan/Pani preferuje:
1.
2.
3.
* 9. Które z niżej wskazanych czynników konkurencyjności uznaje Pan/Pani za najistotniejsze z punktu widzenia Państwa firmy jako dystrybutora?
Proszę uporządkować odpowiedzi w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej. Jeśli uważa Pan/Pani inne czynniki za ważne, prosimy o ich dopisanie w wolnym polu.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Obsługa Klienta
  •   Cena
  •   Serwis
  •   Dystrybucja
  •   Jakość
10. Jaka forma promocji jest dla Pana/Pani ważna? Proszę ocenić wg kryteriów:
Jeśli ma Pan/Pani inne preferencje odnośnie promocji, prosimy o ich wypisanie w wolnym polu
Bardzo ważneWażneNiezbyt ważneNieważne
Dodatkowy rabat
Gratisowy produkt z oferty marki
Gratisowy gadżet produktowy
Możliwość zwrotu
Wydłużony termin płatności
Bonus wsteczny za efekty
* 11. Które czynniki wpływające na wysokość rabatu są dla Pana/Pani ważne? Proszę ocenić wg kryteriów:
Bardzo ważneWażneNiezbyt ważneNieważne
Poziom generowanego obrotu
Czas funkcjonowania na rynku
Lokalizacja siedziby firmy
Forma płatności
Kanał sprzedaży
Lojalność - okres współpracy
* 12. Jak ocenia Pan/Pani stosunek ceny produktów Caretero / Toyz / Sensillo do ich jakości/wartości?
Dobrze - produkty są wycenione realnieŹle - produkty są przeszacowaneŹle - produkty są niedoszacowaneNie znam produktów tej marki
Caretero
Toyz
Sensillo
* 13. Jak ocenia Pan/Pani stopień zadowolenia z obsługi naszych pracowników?
Nie mam kontaktuŹlePrzeciętnieDobrzeBardzo dobrze
Dział marketingu
Dział sprzedaży
Handlowiec
14. Jakiego dodatkowego wsparcia w dystrybucji naszych marek Pan/Pani oczekuje?


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .