Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Zachowania konsumentów na rynku preparatów specjalnego przeznaczenia żywieniowego, stosowanych w celu redukcji masy ciała.

1. Jakie środki specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wykorzystywane w celu redukcji masy ciała, Pan/Pani stosuje lub jakie środki Pan/Pani stosował/a w ostatnich trzech latach? (Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)
Cambridge
Novello
DietaLight
SmartFood
inne
2. Jak długo Pan/Pani stosuje lub stosował/a tego typu preparaty?
mniej niż miesiąc
1-3 miesięcy
4-6 miesięcy
powyżej 6 miesięcy
3. Czy stosując dany preparat korzysta Pan/Pani z konsultacji dietetycznej?
tak, systematycznie
tak, sporadycznie
nie
4. Dlaczego chce (chciał/a) Pan/Pani zredukować masę ciała? (Proszę zaznaczyć maksymalnie cztery najważniejsze powody)
by podobać się sobie
z powodów zdrowotnych
dla poprawy kondycji fizycznej
dla komfortu życia
ze względów zawodowych
ze względów towarzyskich
ze względów rodzinnych
inne
5. Gdzie zaopatruje się Pan/Pani w wybrany preparat? (Proszę zaznaczyć maksymalnie cztery najważniejsze miejsca zakupu)
w aptece
w poradni dietetycznej
w drogerii
w sklepie ze zdrową żywnością
u akwizytorów
w Internecie
inne miejsce
6. Skąd Pan/Pani czerpie informacje na temat stosowanego preparatu? (Proszę zaznaczyć maksymalnie cztery najważniejsze źródła informacji)
z Internetu
od dietetyka/lekarza/farmaceuty/trenera personalnego
z czasopism o tematyce żywieniowej
od producenta preparatów
z portali społecznościowych
z reklam radiowych i telewizyjnych
z ulotek reklamowych
z targów/konferencji naukowych
z innych źródeł


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .