Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Ankieta Mercedes Benz

Kreowanie marki w korporacji motoryzacyjnej na przykładzie firmy Mercedes - Benz.
Celem mojej pracy jest sprawdzenie czy marka Mercedes poprzez wybrane strategie pozycjonowania jest rozpoznawalną marką wśród firm motoryzacyjnych oraz na jakiej pozycji w świadomości klientów znajduje się wśród marek aut luksusowych. Ankieta składa się z 16 pytań właściwych i 3 metryczkowych. Badanie jest w zupełności anonimowe, a zgromadzone informacje przysłużą tylko celom naukowym. W związku z powyższym zwracam się do Państwa z ogromną prośbą o udzielenie rzetelnych odpowiedzi i pomoc w zebraniu potrzebnego materiału.
Dziękuje za pomoc i poświęcony czas.
* 1. Do ilu rodzajów klientów według Pana/Pani są ukierunkowane działania Mercedesa ?
Do jednej kategorii klientów
Do wielu kategorii klientów
2. Jeżeli uważa Pan/Pani że działania Mercedesa ukierunkowane są tylko do jednej grupy klientów proszę wybrać jedno z poniższych, jeśli do wielu klientów proszę przejść do pytania numer 3.
wiek do 30stego roku życia,
wiek powyżej 30stego roku życia,
Osoby zarabiające miesięcznie 2tys-5tys zl,
Osoby zarabiające miesięcznie 5tys-15tys zl,
Osoby zarabiające miesięcznie powyżej 15tys zł,
Stali klienci marki,
Nowi klienci marki,
Single,
Rodziny do 3os,
Rodziny powyżej 3os,
Osoby posiadające zwierzęta domowe,
Osoby ceniące wysoki komfort jazdy,
Osoby dla których komfort jazdy ma małe znaczenie,
Osoby preferujące szybką jazdę,
Osoby dla których szybka jazda nie ma znaczenia,
Osoby ceniące niezawodność i bezawaryjność aut,
Osoby preferujące bezpieczeństwo,
Osoby ceniące prestiż,
3. Jeżeli uważa Pan/Pani że działania Mercedesa ukierunkowane są do wielu grup klientów, proszę wybrać pasujące według Pana/Pani odpowiedzi.
wiek do 30stego roku życia,
wiek powyżej 30stego roku życia,
Osoby zarabiające miesięcznie 2tys-5tys zl,
Osoby zarabiające miesięcznie 5tys-15tys zl,
Osoby zarabiające miesięcznie powyżej 15tys zł,
Stali klienci marki,
Nowi klienci marki,
Single,
Rodziny do 3os,
Rodziny powyżej 3os,
Osoby posiadające zwierzęta domowe,
Osoby ceniące wysoki komfort jazdy,
Osoby dla których komfort jazdy ma małe znaczenie,
Osoby preferujące szybką jazdę,
Osoby dla których szybka jazda nie ma znaczenia,
Osoby ceniące niezawodność i bezawaryjność aut,
Osoby preferujące bezpieczeństwo,
Osoby ceniące prestiż,
4. Czy uważa Pan/Pani że Mercedes naśladuje konkurencje w celu bycia liderem na rynku aut luksusowych ? (Proszę wybrać jedno z poniższych).
Tak, (Przejść do pytania 5),
Nie, Mercedes dąży własną ścieżką,
Nie, Mercedes jest liderem rynku aut luksusowych,
5. Jaką markę aut luksusowych według Pana/Pani naśladuje firma Mercedes ?
6. Czy uważa Pan/Pani że Mercedes stosuje działania obronne w celu utrzymania swojej pozycji na rynku motoryzacyjnym ? (Proszę wybrać jedno z poniższych).
Tak, (Przejść do pytania 7),
Nie,
Nie wiem.
7. Przed jakimi markami według Pana/Pani Mercedes broni swoją pozycję na rynku motoryzacyjnym najbardziej ? (wymień max trzy).
1.
2.
3.
8. Czy według Pana/Pani Mercedes skupia się tylko i włącznie na zaspokojeniu potrzeb małych grup konsumentów bez konfrontacji z masowymi firmami ?
Tak,
Nie,
Nie wiem.
9. Czy według Pana/Pani firma Mercedes wyznacza trendy w świecie aut prestiżowych ?
Tak,
Nie,
Nie mam zdania.
10. Wymień trzy najważniejsze potrzeby które według Pana/Pani spełniają auta firmy Mercedes ?
1.
2.
3.
11. Czy według Pana/Pani Mercedes skutecznie zaspokaja potrzeby swoich klientów ?
Tak,
Nie,
Nie wiem.
12. Uszereguj od 1 do 16 wymienione marki samochodowe, według rozpoznawalności i zaspokojenia potrzeb klientów.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Mercedes
  •   Audi
  •   BMW
  •   Ford
  •   Citroen
  •   Fiat
  •   Honda
  •   Toyota
  •   Opel
  •   Nissan
  •   Alfa Romeo
  •   Volkswagen
  •   Kia
  •   Mazda
  •   Renault
  •   Volvo
13. Czy według Pana/Pani, Mercedes wyróżnia się jakimiś cechami na światowym rynku motoryzacyjnym ?
Tak, (przejść do pytania 14),
Nie,
Nie wiem.
14. Jakimi według Pana/Pani cechami wyróżnia się marka Mercedes na światowym rynku motoryzacyjnym ? (wymień max trzy).
1.
2.
3.
15. W skali od jednego do pięciu proszę ocenić podane wartości Mercedesa.
12345
Bezawaryjność
Bezpieczeństwo
Ekonomiczność
Komfort
Luksus
Nowoczesność
Tanie w zakupie
W korzystnej ofercie
Wysoka jakość
Nowoczesny wygląd
16. Czy według Pana/Pani Mercedes zasługuje na miano pozycji lidera ? Jeśli tak, proszę wymienić cechy dzięki którym Mercedes jest liderem w wybranej kategorii produktów.
Tak, …………………………………………………………………………
Nie,
Nie wiem.
17. Wiek
18 - 25 lat
26 - 35 lat
36 - 45 lat
Powyżej 45 lat
18. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
19. Wykształcenie
Podstawowe
Gimnazjalne
Zasadnicze
Średnie
Niepełne wyższe
Wyższe


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .