Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Rozpoznawalność działań marketingowych

Szanowni Państwo, przeprowadzam badanie z rozpoznawalności technik i narzędzi marketingowych na terytorium Polski. Będę bardzo wdzięczny na poświęcenie 4 min i uzupełnienie poniższej ankiety.
1. Jakie Pan/i zna nośniki reklamy?
(Proszę zaznaczyć od 1 do 10 gdzie 1 to nośnik 1 nieznany, a 10 – znany bardzo dobrze)
12345678910
1. spot TV/radio
2. Internet (reklama w Internecie)
3. ulotki
4. outdoor w tym billborady
5. reklama w prasie
6. marketing szeptany (czyli przekazywanie komunikatu reklamowego lub treści reklamy miedzy ludźmi-odbiorcami reklamy )
7. indoor (wszelkie nośniki reklamowe używane wewnątrz budynków)
8. inne..(jakie?)
2. Proszę ocenić poszczególne nośniki ze względu na ich wpływ na wybór produktu?
(1 to nośnik nie zachęcający do nabycia towaru 10 nośnik bardzo mocno zachęcający do nabycia towaru)
12345678910
1. spot TV/radio
2. Internet (reklama w Internecie)
3. ulotki
4. outdoor w tym billborady
5. reklama w prasie
6. marketing szeptany (czyli przekazywanie komunikatu reklamowego lub treści reklamy miedzy ludźmi-odbiorcami reklamy )
7. indoor (wszelkie nośniki reklamowe używane wewnątrz budynków)
8. inne..(jakie?)
3. Czy brał(a) Pan/Pani udział w projektowaniu kampanii reklamowej?
(Jeśli nie proszę przejść do pytania 7)
Tak
Nie


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .