Blog Ankieta+

Rozbudowany moduł zbierania danych od respondentów w Ankieta+ kluczem do efektywnego badania przy pomocy kwestionariusza ankiety online.

Rozbudowany moduł zbierania danych od respondentów w Ankieta+ kluczem do efektywnego badania przy pomocy kwestionariusza ankiety online. Ocena: 4.4/5 , 112 głosów   |   2013-07-19 20:31:17 przez   |  Co nowego

ankiety onlinePo utworzeniu kwestionariusza ankiety online, a także przygotowaniu komunikacji do respondentów, kolejnym krokiem jest zaproszenie ich do wypełniania kwestionariusza co może także mieć miejsce poprzez odpowiednie „podsunięcie pod nos” respondentom takiego kwestionariusza bez specjalnego zaproszenia. W Ankieta+ mamy dla Ciebie bardzo dużo możliwości zbierania informacji od respondentów. Dzięki tzw. kolektorom – czyli źródłom pozyskiwania danych, które możesz stosować komplementarnie lub alternatywnie zbierzesz dane poprzez:

  1. Standardowy link
  2. Stronę WWW
  3. Wysyłkę e-mail
  4. Kod QR!
  5. Najpopularniejsze social media tj.:
  • Facebook
  • Google+
  • Twitter
  • Linked In


Badanie potrzeb szkoleniowych online cz.2 - jakie pytania do ankiety?

Badanie potrzeb szkoleniowych online cz.2 - jakie pytania do ankiety? Ocena: 4.5/5 , 91 głosów   |   2013-07-17 20:30:29 przez   |  Metodologie badań

pytania do ankiety onlineJeśli, jak sugerowaliśmy w pierwszej części wpisu o badaniach potrzeb szkoleniowych, badanie jest anonimowe to nie będziemy pytać o imię i nazwisko ale możemy o wiek i płeć, a przede wszystkim o stanowisko – dokładnie, ale dając do wyboru z listy stanowisk oraz o miejsce w strukturze – menedżer/nie menedżer. To ostatnie pytanie może warunkować listę pytań – trochę inne zadamy samemu pracownikowi, a inne jego przełożonemu i warto przygotować dwa kwestionariusze ankiety i skierować wypełniającego do jednego z nich zależnie od zaznaczonej odpowiedzi w tym pytaniu. Po pytaniu metryczkowym należy zadać 1-2 pytania o każdą z kompetencji


Badanie potrzeb szkoleniowych online cz.1 - zrób to sam.

Badanie potrzeb szkoleniowych online cz.1 - zrób to sam. Ocena: 4.3/5 , 131 głosów   |   2013-07-16 20:29:13 przez   |  Metodologie badań

badanie potrzeb szkoleniowychCzym właściwie jest badanie potrzeb szkoleniowych i jakie niesie ze sobą korzyści? Jako właściciele biznesu lub menedżerowie powinniśmy dbać o kompetencje zatrudnianych przez nas pracowników rozumiane jako zestaw:

  • wiedzy (wiem co zrobić by zrealizować cel),
  • umiejętności (umiem to zrobić) i
  • postaw (chce mi się).
Wszakże te kompetencje wprost proporcjonalnie przełożą się na realizację celów biznesowych organizacji. Jednak aby zadbać o rozwój kompetencji musimy zdiagnozować, które kompetencje tego rozwoju wymagają.


O monitoringu badania online cz.2

O monitoringu badania online cz.2 Ocena: 4.1/5 , 88 głosów   |   2013-06-25 20:27:42 przez   |  Metodologie badań

monitoring badania online część 2W pierwszej części wpisu o monitorowaniu badania online wyjaśnialiśmy głównie w jakim celu należy prowadzić monitoring badania oraz rozpoczęliśmy opis działań, które w ramach monitorowania warto wykonać. Poniżej ciąg dalszy.. Poza ilością wypełnionych ankiet warto monitorowaniem objąć także jakość. W tym wypadku należy sprawdzać czy respondenci wypełniali kwestionariusz ankiety online do ostatniego pytania włączenie, czy w pytaniach otwartych wpisywali treść oraz czy ta treść stanowi odpowiednią wartość. Zobacz poprzednie punkty.


Kwestionariusz ankiety przygotowany, badanie uruchomione i… to jeszcze nie koniec. Jak monitorować badanie online cz.1.

Kwestionariusz ankiety przygotowany, badanie uruchomione i… to jeszcze nie koniec. Jak monitorować badanie online cz.1. Ocena: 4.1/5 , 97 głosów   |   2013-06-24 20:25:59 przez   |  Metodologie badań

kwestionariusz ankiety - monitoring napływania wyników Po odpowiednim przygotowaniu badania o czym możecie przeczytać we wpisach dot. przygotowania kwestionariusza ankiety oraz przygotowania komunikacji w badaniu można badanie ankietowe online finalnie rozpocząć. W kwestionariusz ankiety respondenci najczęściej mogą wejść poprzez otrzymany link, który można umieścić w treści wiadomości e-mail, we wpisie na stronie internetowej, prezentacji MS Powerpoint, dokumencie MS Word etc.